منشورات للفيس بوك | بوستات للفيس بوك | كلام للفيس

Banner 468

منشورات للفيس بوك
Facebook
RSS

كلمات أنا متطرف أنا إرهابي

Makka

 الإعلام حالف ومصمم

إني عشان إخوان أو سلفي 
لازم أبقي أكيد إرهابي
وموقف مدفع علي بابي
ومراتي لو لابسة نقاب 


لازم تتبني الإرهاب
لو كملت معاها تقولك 
شايلة المدفع تحت نقابي 
قلت أريح نفسي وأقولها 
أنا متطرف أنا إرهابي
مش هتغير حاجة في فكري
مهما تحاول تشويه صورتي
مش باتأثر ولا باتغير 
ما أنا متطرف .. عقلي صغير
ووهابي وإيراني كمان
وبقطّع للعاصي ودان
والإعلام  راح يبقي حرام
وهنظلم باسم الإسلام
فكك مني وريح بالك 
بأدعيلك وبأقول عقابلك 
ربنا يعدلك أحوالك
وأشوفك واقف ويايا
بتردد وتقولها معايا 
أنا متطرف أنا إرهابي
أنا متطرف أنا إرهابي

Description: كلمات أنا متطرف أنا إرهابي, Rating: 4.5, Reviewer: Makka, ItemReviewed: كلمات أنا متطرف أنا إرهابي تابعني على ثبّت - موقع كلمات ومنشورات

اترك تعليقك

    analytics

    صنوق الايك

    لمتابعة الجديد من المنشورات اضغط لايك فى الاسفل

    ?

    Powered By موقع توظيف | Simple SEO Tips @ فرص عمل

    Powered By Blogger